نیمه مهرماه امسال مصرف برق ۶.۴۸ درصد رشد داشته است_دانشجو

مصرف برق کشور با تعطیلی زودهنگام یک هزارمگاوات صرفه جویی شد

[ad_1]
به گزارش دانشجو


اوج تقاضای مصرف برق سرزمین در نیمه مهرماه و در سی‌امین هفته سال جاری به ۵۴ هزار و ۳۵۳ مگاوات رسید که نسبت به زمان شبیه سال قبل، ۶.۴۸ درصد افزایش یافته است.

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.


به گزارش

خبرگزاری موج


، بیشینه تقاضای مصرف برق سرزمین در هفته سی ام سال جاری در روز شنبه ۱۴ مهر ماه به ۵۴ هزار و ۳۵۳ مگاوات رسید. این مقدار مصرف در زمان شبیه سال قبل، ۵۱ هزار و ۴۶ مگاوات می بود که در سال جاری ۶.۴۸ درصد رشد را مشخص می کند.

به این علت گزارش، مقدار مصرف انرژی برق در همین روز، یک میلیون و ۱۴۲ هزار و ۱۱۵ مگاوات ساعت می بود که نسبت به زمان شبیه سال قبل، ۵.۵۲ درصد رشد را مشخص می کند.

این چنین رشد تقاضای انرژی برق از ابتدای سال جاری تا بحال، ۴.۹۱ درصد گزارش شده است. این در حالی است که میانگین دمای وزنی سرزمین در روز چهاردهم مهر ۲۲.۴ درجه سانتیگراد می بود که نسبت به روز شبیه سال قبل، تغییری نداشته است.

 


دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع