آوات؛ خط محصول تازه ابری چارگون
[ad_1]
، مدیران چارگون بعد از۲۵ سال فعالیت در حوزه نرمافزارهای سازمانی، آوات را به گفتن خط محصولات ابری شرکت به بازار معارفه کردند. آوات در کنار مجموعه نرم افزاری دیدگاه، نیازهای مخاطبین متنوع بازار را پوشش میدهد.
آوات به گفتن یک سیستم ابری، مزیتهای بسیاری به لحاظ توانایی کاربری، امنیت و هزینه همه شده خدمات دریافتی را برای کسبوکارها و سازمانها فراهم میکند.
در قسمت اول این اتفاقات، فرزاد رحمانی مدیرعامل و شاهین طبری رییس هیأت مدیره چارگون از تلاش این شرکت برای گسترش در شرایط سخت اقتصادی سخن انها گفتند. به حرف های فرزاد رحمانی تیم ۴۵۰ نفره و جوان چارگون، منبع الهام و امیدواری برای ماندن و تلاش کردن در شرایطی است که صنعت فناوری سرزمین تحت فشارهای چندجانبه قرار گرفته است.
شاهین طبری رییس هیأت مدیره چارگون در ادامه از نگاه رو به جلو و دیدگاه پیشرو این شرکت در ۲۵ سال فعالیت سخن او گفت و قدمهای مهم چارگون در این بازه وقتی را تشریح کرد.
وی در ادامه از جایگاه اختصاصی نسل تازه «دیدگاه» شامل بیشتر از ۴۰ محصول تحت وب و اپ موبایل سخن بگویید کرد و از آن به گفتن هایپراتوماسیون یاد نمود.
این چنین از تجهیز این خط نرمافزاری به راهکارهای هوش مصنوعی در کارهای پرتکرار مدیران و کاربران در آینده نزدیک خبر داد.
در ادامه اتفاقات فرزاد رحمانی مدیرعامل چارگون از جامعه ۲ میلیونی کاربران دیدگاه او گفت و آماری درمورد ضریب نفوذ این مجموعه نرمافزاری در بازارهای گوناگون اراعه داد. به حرف های رحمانی هماکنون چارگون در صنعت بانکی ۴۶ درصد، در حوزه بیمهها ۵۷ درصد، در سازمانهای مرتبط با قسمت سلامت ۷۲ درصد، سازمانهای ملی ۷۸درصد، دانشگاهها ۴۵ درصد، بازار اندوخته ۷۰ درصد و صنایع مرتبط با حوزه دارویی، آرایشی و بهداشتی ۷۵ درصد، سهم بازار دارد.
در ادامه، این دو عضو هیأت مدیره چارگون از عزم این شرکت برای گسترش نفوذ خود در بازار نرمافزار و پوشش دادن نیازهای کسبوکارهای کوچک و سازمانهای متوسط با محصولات ابری سخن انها گفتند. به حرف های شاهین طبری اندازه بازار کسبوکارهای کوچک و متوسط رو به افزایش است. با دقت به علاقه مدیران این کسبوکارها در مکانیزاسیون فرآیندها و روالهای جاری، چشمانداز تجاری مثبت و امیدوارانهای برای محصولات ابری آوات تشکیل میکند.
در قسمت بعدی این اتفاقات مهین محمدی مدیر محصولات ابری چارگون، ابعاد گوناگون کسبوکار آوات را برای حاضران تشریح کرد. به حرف های او در راهاندازی این خط محصولی تازه، تشکیل اعتدال بین توجیه اقتصادی، توانایی انسانی خوشایند و فناوری بهروز به گفتن سه ُسپس مهم خلق یک محصول نوآورانه در نظر گرفته شده است.
وی این چنین به درآمدزایی و استقبال از محصول در زمان کوتاهی که از اراعه آن سپری شده، پرداخت و او گفت در ۱۶ سکتور گوناگون موفق به جذب مشتری شده است.
در ادامه پوریا بابایی مالک محصول اتوماسیون ابری آوات، به بازدید دقیق نیازها و خواستههای کاربران در سازمانها و کسبوکارهای مخاطب اشاره کرد و این چنین او گفت: «نتایج این بازدیدها به ما پشتیبانی کرد تا به سمت تشکیل یک توانایی دلنشین برای کاربر حرکت کنیم و در نهایت بتوانیم مفهوم اتوماسیون را بازطراحی کنیم.»
مالک محصول آوات در ادامه قسمتهایی از ظاهر و کارکرد نرمافزار را اراعه کرد. این چنین در ادامه به گوشههایی از توانایی مشتریان منفعت گیریکننده آوات نیز اشاره شد.
در قسمت دیگر این اتفاقات شهروز یوسفی مدیر فنی آوات، به ابعاد تکنیکال محصولات آوات در بستر ابری پرداخت و گفت: «آوات را به نحوی طراحی کردهایم که مزیتهای مهمی از جمله گسترشپذیری (Scaling)، دسترسیپذیری (Availability) کارکرد مطلوب (Performance) و یکپارچگی (Integration) را برای مشتریان تشکیل کنند. وی در انتها به تشریح زیرساختهای ایجادشده برای نگه داری امنیت (Security) پرداخت.
[ad_2]
منبع