شرایط و نحوه پیش ثبت نام در بیست و چهارمین «نمایشگاه رسانههای ایران»
                 [ad_1]
خبرگزاری موج
                  
        
، بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات ، خبرگزاریها و پایگاههای خبررسانی، با نام و رویکرد تازه «نمایشگاه رسانههای ایران» توسط معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با مقصد برنامهریزی و پیشبینی مقدار تخصیص فضا، گروهبندی موضوعی رسانهها، فراهم ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و فراهم شبکه وخطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و دیگر تمهیدات جانبی، مرحله پیش ثبت نام متقاضیان وجود در این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴/۱۰/۱۴۰۲ لغایت چهارشنبه ۲۷/۱۰/۱۴۰۲ از طریق وبسایت pressexpo.ir صورت میپذیرد.
– شایان ذکر است، تنها مؤسسات، رسانهها و مجموعههای زیر می توانند در این نمایشگاه شرکت کنند:
۱. رسانه های مکتوب: مؤسسات مطبوعاتی و روزنامهها / نشریات (هفته نامهها، ماهنامهها، فصلنامههاو…)
۲. رسانه های برخط: خبرگزاریها و پایگاههای خبری و خبر رسانی
۳. رسانههای نوین مجازی: سامانههای خبری اپلیکیشنها و سکوهای خبری ( کانالها، شبکههای اجتماعی و صفحات مجازی/ انسان رسانهها/ رسانههای کاربرمحور)
۴. صنایع خلاق رسانهای/ شرکتهای دانش بنیان رسانهای / شرکتها و موسسات تولیدکننده محتوای مجازی و رسانه ای/ مجموعههای پایش، رصد و تحلیل داده و غیره
۵. دانشگاهها و دانشکدهها ، اندیشکدهها و موسسات آموزشی حوزه ارتباطات و رسانه/ موسسات پژوهشی حوزه ارتباطات و رسانه
۶. دیگر: صنایع و خدمات مرتبط با حوزه رسانه و خبررسانی اعم از : چاپ، کاغذ، توزیع/ کانونهای آگهی و تبلیغاتی/ شرکتهای طراحی و گسترش سامانههای خبری و موسسات تبلیغات رسانهها
۷. نمایندگیهای رسانههای خارجی
۸. روابط عمومی دستگاهها، سازمانها و نهادها
– زمان ثبت نام قطعی و انتخاب محل غرفه (جانمایی الکترونیک) متعاقبا اظهار خواهد شد.
– ضوابط و شرایط شرکت در نمایشگاه
– رسانههایی که اطلاعات آنها در سامانه جامع رسانههای سرزمین (e-rasaneh.ir) حاضر نباشد، میبایست فرم حاضر در سایت را به دقت کامل نموده و از اراعه اطلاعات خلاف واقع خودداری کنند.
– ستاد برگزاری نمایشگاه تعهدی برای پذیرفتن و فراهم غرفه برای رسانههایی که پیش ثبت نام نکردهاند، ندارد.
– «پیش ثبت نام» به منزله قطعیت ثبت نام نیست. این چنین متراژ پایه و ضوابط تخصیصی قطعی سپس از پیش ثبت نام و برآورد مقدار تقاضاها اشکار و به رسانهها اظهار خواهد شد.
– تصمیم گیری در خصوص تعیین گروه نهایی هر رسانه توسط ستاد نمایشگاه صورت میگیرد. (چنانچه خود رسانه در پیش ثبت نام، گروه خود را به درستی انتخاب کرده باشد تغییری در آن داده نمیبشود. این چنین رسانههای اختصاصی تک عرصهای علاوه بر گروه آموزشی- تخصصی، امکان انتخاب گروه مرتبط با عرصه انتشار کردن خود را نیز دارند.)
– جانمایی «گروه» هر رسانه به مسئولیت ستاد برگزاری و جانمایی «غرفه» هر رسانه در گروه وابسته، بعد از ثبت نام قطعی، توسط خود رسانه و بر پایه انتخاب روی نقشه به طور آنلاین انجام میگیرد. این چنین هزینه غرفه فقط از طریق درگاه بانکی سایت نمایشگاه قابل واریز خواهد می بود.
– شرایط و مشروح ضوابط اجرایی و فنی همزمان با ثبت نام قطعی انتشار میبشود.
– در صورت محدودیت فضا، رسانههایی که نامنظم انتشار خواهد شد، پذیرفتن نخواهند شد. بدیهی است نشریاتی که انتشار نمی شوند، امکان وجود در نمایشگاه را ندارند.
– بعد از ثبت نام قطعی و گروهبندی نهایی رسانههای متقاضی وجود در نمایشگاه، در مرحله جانمایی الکترونیک، رسانههای برتر نمایشگاه دوره قبل و رسانههای دارای ضریب کیفی بالا (سپس از تصویب در شورای سیاستگذاری نمایشگاه اظهار میبشود)، از برتری انتخاب مکان غرفه برخوردار خواهند می بود.
– ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران از طریق شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۳۱۷۰۵۸، تلفکس ۸۸۳۱۹۵۳۹- ۰۲۱ و مطلبرسان بله به شماره ۰۹۱۹۹۷۸۴۶۹۷ همه روزه به غیر از ایام
تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۷ پاسخگوی سوالات است.
[ad_2]
منبع