ظرفیت ۲۵ میلیون مخاطبی تلوبیون در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس/زمان ۲۰ دقیقه رسانه ملی برای نامزدهای انتخاباتی

ظرفیت ۲۵ میلیون مخاطبی تلوبیون در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس/فرصت ۲۰ دقیقه رسانه ملی برای نامزدهای انتخاباتی

[ad_1]


رئیس صدا و سیما او گفت: ظرفیت تلوبیون به گفتن یک سکو با ۲۵ میلیون مشترک در اختیار نامزدهای انتخابات مجلس قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.



پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در جلسه امروز هیئت دولت در جواب به سوال خبرنگار خبرگزاری موج درمورد تشکیل توازن فضایی برای بیشتر از ده هزار داوطلب انتخابات به طور برابر در شبکه‌های تلویزیونی او گفت: در فرستنده‌های تلویزیونی یا کانال‌های انتخابانی که به تعداد حوزه‌های انتخاباتی است انشالله راه‌اندازی خواهد شد و از ظرفیت تلوبیون هم منفعت گیری می‌کنیم.

او همین طور گفت: در تلوبیون به ازای هر یک نامزد یک صحه قرار می‌دهیم تا بتواند همه ویدیوهای تبلیغاتی‌اش و همه اطلاعات ملزوم را در صفحه خود را بارگذاری کند. ظرفیت تلوبیون به گفتن یک سکو با ۲۵ میلیون مشترک در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. این چنین یک هم‌افزایی بین صفحه تلوبیون و تبلیغات تلویزیونی تشکیل خواهد شد.

رئیس صدا و سیما درمورد صفحه تلوبیون نامزهای انتخابات مجلس گفت: یک صفحه تلوبین است که همه ویدیوهای تبلیغاتی خود و این چنین محتوی مکتوب را در آنجا قرار خواهد داد.

جبلی فرمود: برای ما اگر حوزه انتخابیه‌ای با ۲۴ نامزد وجود داشته باشد،  درازای هر نامزد ۲۰ دقیقه به زمان ۸ ساعت برنامه تبلیغاتی در اختیارش قرار خواهد گرفت. این برنامه در ۲۴ ساعت ۳ بار تکرار می‌بشود که در واقع می‌بشود ۳ تا ۸ ساعت و در ۷ روز انتخابات این ۲۰ دقیقه روزی ۳ بار تکرار می‌بشود که می‌بشود ۷ ساعت در یک هفته برای هر نامزد. این برنامه‌ها از زمان انتخاباتی یک هفته‌ای قبل از انتخابات راه‌اندازی می‌بشود. این صفحات درحال ساماندهی است و در برخی استان‌ها راه‌اندازی شده و کم کم محتوی انتخاباتی نیز بارگذاری می‌بشود.

وی پافشاری کرد: در حوزه‌های انتخاباتی با تعداد بالا، حتما باید تدبیری داشته باشیم تا بتوانیم از این زمان منفعت گیری کنیم. پیشنهاداتی را به ستاد انتخابات وزارت سرزمین داده‌ایم که اگر تایید بشود، می‌توانیم از این ظریفت در حوزه‌های انتخاباتی تعداد بالا نیز منفعت گیری کنیم.




آیا این خبر سودمند می بود؟



[ad_2]

منبع