نمایشگاه رسانه‌های ایران میزبان روبه رو گروه‌های سیاسی سرزمین است

نمایشگاه رسانه‌های ایران میزبان مواجهه گروه‌های سیاسی کشور است

[ad_1]


معاون محتوایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران:

معاون محتوایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران نمایشگاه امسال را محلی برای روبه رو گروه‌های سیاسی و احزاب گوناگون دانست و از این اتفاق به گفتن یکی از حسن‌های برگزاری آن یاد کرد.

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.


به نقل از

خبرگزاری موج


، ایمان شمسایی مدیرکل اسبق مطبوعات و خبرگزاری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی او گفت: نمایشگاه رسانه‌های ایران فرصتی را برای اهالی مطبوعات فراهم کرده تا این بار شنونده روایت‌های مخاطبان خود باشند.

او همین طور گفت: در نمایشگاه رسانه‌های ایران، دیگر رسانه همانند همیشه راوی نیست و خود خالق خبر است. در طول سال همیشه این اهالی رسانه می باشند که برای مردم از رویدادها و اتفاقات سخن می‌زنند و مدتی که نمایشگاه رسانه‌ها برگزار می‌بشود، زمان مغتنمی است تا اقشار گوناگون مردم ارتباطی چهره به چهره با اهالی مطبوعات داشته باشند. ضمن این که این نمایشگاه مکانی برای دورهم جمع شدن اهالی مطبوعات و آشنایی و مودت زیاد تر بین آنهاست.

عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه رسانه‌های ایران با اصرار بر این که در جریان این اتفاقات مسائل مربوط به رسانه‌ها مورد او گفت و گو و تبادل نظر قرار خواهد گرفت، او گفت: در نشست‌های حاشیه‌ای نمایشگاه او گفت و گو‌های صنفی و حزبی از گفتگوهایی درمورد امنیت شغلی گرفته تا حقوق مطبوعات نقل خواهد شد که همه این مجموعه اتفاقات در این نمایشگاه می‌تواند اهالی رسانه را برای شرکت در این اتفاقات ترغیب کند.

شمسایی نمایشگاه امسال را محلی برای روبه رو گروه‌های سیاسی و احزاب گوناگون دانست و از این اتفاق به گفتن یکی از حسن‌های برگزاری آن یاد کرد.

وی با اصرار بر تداوم برگزاری این اتفاقات فرهنگی در سال‌های آینده، درمورد تفاوت نمایشگاه رسانه‌های ایران با نمایشگاه‌های مطبوعات که در سنوات قبل برگزار می‌شد، او گفت: امسال علاوه بر رسانه‌های مکتوب و کاغذی، رسانه‌های برخط، خبرگزاری‌ها، انسان رسانه‌ها و حتی انجمن‌ها و تشکل‌های گوناگون نیز در این نمایشگاه وجود خواهند داشت و توانایی‌های خود را با یکدیگر به اشتراک خواهند گذاشت.

به حرف های این کارشناس رسانه، از آنجایی که برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران سود اقتصادی ندارد، برای تداوم برگزاری آن باید کارکردهای درستی برای آن تعریف و غرفه‌ها با کمترین هزینه برقرار بشود تا رسانه‌های بیشتری در این نمایشگاه شرکت کنند.

شمسایی او گفت: خبرنگاران باید در روزهای برگزاری نمایشگاه وجود فعال داشته باشند و صاحبان امتیاز و مدیران مسئول موظف می باشند که از خبرنگاران بخواهند جلسات و گعده‌های خود را در این نمایشگاه برگزار کرده و چند ساعتی را در غرفه‌ها بگذرانند و با مخاطبان رو در رو به گفتگو و تبادل اطلاعات بپردازند.




آیا این خبر سودمند می بود؟



[ad_2]

منبع