نمایشگاه رسانه های ایران به آخر رسید
[ad_1]
نمایشگاه رسانه های ایران با وجود جمعی از مسئولین و فعالین رسانه ای به آخر رسید.
، اختتامیه نمایشگاه رسانه های ایران با وجود جمعی و جمعی از فعالین رسانه برگزار شد.
این نمایشگاه از ۲۹بهمن ماه اغاز و ۴۵۰ رسانه در آن شراکت داشتند.
فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان، اظهار داشت: جا دارد از اهالی رسانه که با وجود پر شور به ما این امکان دادند که بعد از شش سال این برنامه برگزار بشود، سپاس کنم.
او گفت: از ابتدای دوره فعالیت معاونت ایده برگزاری نمایشگاه نقل شد بنا گردید مطابق الگوی تازه برگزار بشود.
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: با اهمیت ترین تغییرات این نمایشگاه فناوری جدیدی می بود که داخل فضای رسانه شد و آن را منقلب کرده است.
مهدی پور در ادامه گفت: تدارک وجود شرکت های دانشبنیان و این چنین در کنار آن به با اهمیت ترین قضیه روز که نوشته غزه است نیز غرفه خاص تعلق داده شد.
وی قسمت کودک را یکی از قسمت های تازه این نمایشگاه گفت و افزود: این غرفه اتفاق دیگر می بود کهتلاش شد ابتکاراتی را در ان نشان دهیم.
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد از تخصیص سه فضای اشتراکی برای تشکیل کنندگان محتوا در شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر رسمی خبرداد و او گفت: ۲۸۰غرفه و ۴۵۰رسانه در این نمایشگاه فعالیت کردند که شامل خبرگزاری، روزنامه، نشریه ها و پایگاه خبری می شد.
مهدی پور از وجود ۲۱رسانه خارجی در قالب چند غرفه در این نمایشگاه خبر داد و همین طور گفت: در طول این زمان ۳۲نشست علمی و تخصصی با وجود نخبگان برگزار گردید و از پیشکسوتان ملی و ۲۲ پیشکسوت استانی تقدیر شد.
وی او گفت: بیشتر از بیست نشست خبری و صدها برنامه گفتگو و مناظره در غرفه ها و محیط های عمومی برگذار شد .
مهدی پور خاطرنشان کرد: امیدواریم مطابق روال سال های قبل سال آینده این نمایشگاه در پاییز برگزار بشود.
[ad_2]
منبع