۳۳.۵ میلیون مسافر در فرودگاههای سرزمین اعزام و پذیرفتن شدهاند_دانشجو
[ad_1]
به گزارش دانشجو
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران جزئیات کارکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد و او گفت: سال قبل در فرودگاههای سرزمین بیشتر از ۳۳.۵ میلیون مسافر اعزام و پذیرفتن شدند و نزدیک به ۲۲۹ هزار نشست و برخاست انجام شد.
خبرگزاری موج
، رضا نخجوانی اظهار داشت: سال قبل در کل ۳۳ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۷۹۸ مسافر از فرودگاه سرزمین اعزام و پذیرفتن شد.
او گفت: در سال قبل بیشتر از ۲۲۸ هزار و ۷۱۵ نشست و برخاست در فرودگاه های سرزمین انجام شد.
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به فرودگاه های دارای بیشترین تعداد مسافر در سال ۱۴۰۲، او گفت: سال قبل به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه نخست، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با هفت میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار گرفتند.
نخجوانی با اشاره به سه فرودگاه دارای بیشترین نشست و برخاست در سال ۱۴۰۲ ادامهداد: بر پایه این شاخص نیز فرودگاه بین المللی مهرآباد تهران با ۱۰۹ هزار و ۶۴۵، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۵۵ هزار و ۳۷۵ و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز نیز با ۲۴ هزار و ۱۹۰ نشست و برخاست در رتبه های نخست تا سوم قرار گرفتند.
معاون وزیر راه و شهرسازی به نتایج پایش شاخص خورسندی مسافران از فرودگاه های سرزمین در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اشاره کرد و او گفت: فرودگاه بینالمللی مهرآباد با کسب شاخص رضایت ۷۵ درصدی حاصل از ثبت نزدیک به ۱۳۲ هزار بازخورد توسط مسافران در رتبه نخست و به ترتیب فرودگاه بینالمللی شهید هاشمی نژاد مشهد با کسب شاخص رضایت ۷۳ درصد، فرودگاه بینالمللی شهید دستغیب شیراز با شاخص رضایت ۷۲.۳ درصد، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۲ درصد و فرودگاه بینالمللی شهید مدنی تبریز با کسب شاخص رضایت ۷۱.۸ درصدی در رقابتی زیاد نزدیک و تنگاتنگ به گفتن برترین فرودگاههای سرزمین در بازه سفرهای نوروزی سال جاری قرار گرفتند.
رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشانکرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی در نگه داری نظم، امنیت و ترقی جامعه و الزامات بینالمللی وضع شده برای اراعه خدمات با لیاقتتر، افزایش سطح رضایت مسافران از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و به همین منظور همکاران ما در این مجموعه با منفعتگیری از ابزارهای بهروز و مکانیزه سنجش سطح خورسندی مسافران و پایش مداوم و برخط شاخصها تلاش میکنند تا نتایج مساعد بهمنظور شناسایی نقاط ضعف و قوت، این چنین از بین بردن مشکلات، اصلاح و بهبود راه حلها و ترقی کیفیت در خدمت رسانی فرودگاهی تشکیل کنند.
دسته یندی مطالب
[ad_2]
منبع