اپلیکیشن لینکدین از این بعد با بازیهای گوناگون کاربران را سرگرم میکند_دانشجو
[ad_1]
به گزارش دانشجو
احتمالا مقداری دور از انتظار باشد که لینکدین، شبکه اجتماعی فعال در حوزه کسبوکار و کاریابی، پا به دنیای بازی بگذارد؛ اما این کار بهتازگی به حقیقت مدام است و کاربران میتوانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ، عمل به توانایی ۳ بازی گوناگون میکنند. یقیناً محدودیتهایی برای توانایی بازیهای موردبحث، وضع شده است که میتواند به دلنشینتر شدن آنها در نزد کاربران پشتیبانی نماید.
معارفه بازیهای لینکدین؛ ساده اما دلنشین
پیش از هرچیز باید اشاره کنیم که هرکدام از ۳ بازی تازه لینکدین را تنها یکبار در روز میتوان امتحان کرد. بعد از به پایان رسیدن نوبت روزانه، کاربر میتواند آمار مربوط به خود را مشاهده نماید. این چنین اطلاعاتی درمورد دیگر کاربران و نفرات برتر، همراه با افرادی که در شبکه دوستی شما عمل به امتحان بازی شبیه نمودهاند، نمایش دادهمیشود. بازیهای تازه افزوده شده به اپلیکیشن این شبکه اجتماعی از طریق قسمت My Network در موبایل و تبلت در دسترس قرار دارند. برای دستیابی به آنها در نسخه دسکتاپ علاوه بر تکه حرف هایشده، میتوانید از قسمت LinkedIn News هم عمل نمایید.
Pinpoint یکی از بازیهایی است که کاربران میتوانند در اپلیکیشن و نسخه تحت وب لینکدین توانایی کنند و شامل ۵ کلمه از دستههای گوناگون میشود. ماموریت بازیکن این است که بتواند بهدرستی دسته مربوط به هر کلمه را تشخیص دهد. با گذشت زمان، کلمات زیاد تر نمایان خواهد شد و مقصد از آن، گمان زدن دستههای صحیح در مختصرترین زمان امکان پذیر.
در بازی Crossclimb هم ابتدا یک کلمه در اختیار کاربر قرار میگیرد و سپس او باید از کلمه مذکور بهگفتن نقطه اغاز منفعت بگیرد. در ادامه کاربر باید کلمات جدیدی را مرتب کند که هرکدام تنها در یک سخن با کلمه قبلی خود تفاوت دارند. مرتب کردن کلمات بهترتیب صحیح جهت میشود تا سرنخهایی برای کلمه نهایی اشکار شود. آخرین و احتمالا دلنشینترین بازی هم Queens نام دارد که بهنوعی یک جدول سودوکو بدون اعداد محسوبمیشود. کاربر باید مهرهها را بهطوری مرتب کند که یک مهره وزیر، کنار مهره دیگر نباشد و در هر سطر یا ستون هم تنها یک مهره وزیر قرار داشته باشد.
تصمیم لینکدین جهت افزودن بازیهای سبک پازل به درون اپلیکیشن و نسخه تحت وب خود، چندان دور از ذهن نیست؛ چون تعداد بسیاری از پلتفرمها در نگهداشتن طویل زمان کاربران داخل اپهای خود ناکام ماندهاند. همین قضیه جهت شده است تا درآمد آنها از تبلیغات بهشدت افت اشکار کند. افزودن قسمت جداگانهای که به بازی تعلق داشتهباشد، نهتنها میتواند به سرگرم شدن کاربران پشتیبانی کند، بلکه میتواند رویکرد جدیدی را برای جلب کاربران توسط شرکتها فراهم سازد.
برای مثال میتوان به آمار مربوط به بازیهای قرار گرفته در سایت نشریه نیویورکتایمز اشاره نمود که طی سال میلادی قبل بیشتر از ۸ میلیارد بار بازی شدهاند که نیمی از این مقدار به بازی محبوب Wordle تعلق دارد؛ بازی که نشریه مذکور در سال ۲۰۲۲ با پرداخت هزینه نسبتاً چشمگیری، خریداری نمود. نشریه نیویورکتایمز عمل به فروش اشتراک برای دسترسی بههمه بازیهای خود میکند و پکیج کامل اما گرانتری هم برای دسترسی به بازیها در کنار محتوای غیررایگان خود درنظر گرفته است. انگارً لینکدین اکنون قصدی برای دریافت حق اشتراک از کاربران خود جهت دسترسی به بازیها ندارد و آنها را بهصورت رایگان در اختیار افراد دارای حساب کاربری در این پلتفرم قرار میدهد.
دسته یندی مطالب
[ad_2]
منبع