مصرف کولرها در ایران معادل مصرف برق یک سرزمین ۱۲۰ میلیون نفری است_دانشجو

خدمات سئو سایت


به گزارش دانشجو


مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به مصرف برق ٣٢ هزار مگاواتی سامانه های‌سرمایشی در دوره گرم سال، آن را معادل مصرف برق یک سرزمین ۱۲۰ میلیونی گفت و او گفت: ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در مناطق عادی و معتدل طی مذاکره با صداوسیما حاصل شده و ٨٠ درصد مناطق سرزمین را شامل می‌شود.

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.

ادامه مطلب
شورای عالی انرژی درمورد ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف مصوبه داد_دانشجو


به گزارش

خبرگزاری موج


، مدیرعامل شرکت توانیر در گردهمایی مدیران دفاتر حقوقی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیرو به ناترازی صنعت برق در ٣ قسمت مالی، سوخت و تشکیل و مصرف برق اشاره کرد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم کارکرد بخشهای تشکیل، انتقال و توزیع برق را تحت تاثییر قرار داده است.

وی رشد شتابان مصرف (۵.٧ درصد در سال قبل) را از دیگر چالش‌های صنعت برق گفت که با دقت به رشد یک تا ٢ درصدی مصرف در کشورهای گسترش یافته، نیازمند تدبیر است.

به حرف های وی، بخشی از رشد مصرف برق نامتعارف است که به اتفاق‌های نوظهوری همانند ماینرهای غیرمجاز یا منفعت گیری از کولرهای گازی در مناطق عادی تعلق دارد.

مدیرعامل توانیر در ادامه از افت فعالیت تولیدکنندگان مجاز رمز ارز از نزدیک به ٣۵٠ مگاوات به کمتر از ۵٠ مگاوات خبر داد که به علت عدم بازدارندگی، راهکارهای قبلی مربوط به استخراج غیرمجاز است. وی در همین عرصه او گفت: تا بحال ٨٠٠ مگاوات ماینر غیرمجاز کشف شده است.

ادامه مطلب
نامگذاری یکی از میدان ها و بلوارهای مهم منطقه آزاد چابهار به اسم منطقه آزاد ماکو

رجبی مشهدی ٣٢ هزار مگاوات مصرف برق سامانه های‌سرمایشی در سرزمین را معادل کل مصرف برق سرزمین مصر با ١٢٠ میلیون نفر جمعیت ذکر کرد که مشخص می کند در سرزمین ما مقررات و مناسبات خوبی برای منفعت‌وری انرژی و مهار هدر رفت برق در این حوزه حاکم نیست.

وی با اشاره به ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در مناطق عادی و معتدل که طی مذاکره با صداوسیما حاصل شده و٨٠ درصد مناطق سرزمین را شامل می‌شود، اصرار کرد: توان صنعت برق در این عرصه به ابزارهای فنی و اجرایی محدود می شود و بدون منفعت‌گیری از ظرفیت حوزه حقوقی، امکان جلوگیری از مصارف بی‌رویه یا اجرای مطرح‌هایی همانند گسترش خطوط برق وجود ندارد، به این علت خواست دارم واحدهای حقوقی صنعت برق داخل میدان شوند و کارشناسان این حوزه در همه موضوعات مبتلا به صنعت برق ورود کنند.

ادامه مطلب
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه اغاز می شود_دانشجو

رجبی مشهدی مستندسازی عمل های را از ملزومات کار در قسمت حقوقی گفت که باید طی زمان بندی اشکار، مستندسازی اراضی و اسناد صنعت برق به انجام برسد.

بازنگری در قراردادها با دقت به نقش برجسته قسمت خصوصی در فعالیت‌های صنعت برق، تعامل با مراکز قضایی و انتظامی و تبادل تجارب دفترهای حقوقی با یکدیگر از دیگر نکات مورد اصرار مدیرعامل توانیر در این نشست می بود.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

About The Author