بازسازی خطوط انتقال برق منطقه ای خوزستان شدت بگیرد_دانشجو

خدمات سئو سایت


به گزارش دانشجو


مدیرعامل شرکت توانیر از محل حادثه خطوط انتقال برق منطقه ای خوزستان در شادگان و آبادان بازدید کرد و تسریع در اجرای عملیات بازسازی با همه ظرفیت عملیاتی را خواستار شد.

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.


به گزارش

خبرگزاری موج


، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر به اتفاق جمعی از معاونان و مدیران این شرکت، نماینده منتخب مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه این شهر از محل حادثه خطوط برق منطقه‌ای خوزستان در شادگان و آبادان بازدید کردند.

ادامه مطلب
واگذاری زمین رایگان به ۳۳۳۳ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در خراسان رضوی

طوفان شدید جمعه چهاردهم اردیبهشت جهت ابراز خسارت به شبکه خطوط انتقال برق در شادگان و آبادان شده و صدمه تجهیزات در این منطقه را به جستوجو داشت.

مدیرعامل شرکت توانیر با وجود در محل حادثه از نزدیک خسارت‌های وارده را بازدید و در جریان روال بازسازی این خطوط انتقال برق قرار گرفت. در این بازدید این چنین در رابطه چگونگی بازسازی دکل‌های صدمه دیده و عادی سازی شبکه پیشنهاد‌های ملزوم از سوی مدیرعامل شرکت توانیر اراعه شد.

رجبی مشهدی با اشاره به اهمیت این خطوط برای فراهم برق شهرهای آبادان و شادگان و پایداری شبکه برق، تسریع در اجرای عملیات بازسازی با همه ظرفیت عملیاتی را خواستار شد.

علی اسدی مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان در این بازدید با اشاره به نگه داری پایداری شبکه برق در طوفان تازه و مقدار خسارت وارده به تجهیزات، از برنامه ریزی و اغاز عملیات بازسازی دکل‌ها خبر داد.

ادامه مطلب
همه محورهای سرزمین زیربار ترافیک سنگین است_دانشجو




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

About The Author