به روایت استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی ایران_دانشجو

خدمات سئو سایت


به گزارش دانشجو


مزایای تیرآهن بال پهن ذوب آهن اصفهان

دکتر محمدقاسم وتر استاد دروس زلزله،سازه وفولاد در دوره های تحصیلات تکمیلی در آلمان و پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی ایران چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در دومین روز نهمین نمایشگاه و کنفرانس زلزله شناسی و مهندسی زلزله با وجود در غرفه ذوب آهن اصفهان از محصولات این مجتمع عظیم صنعتی به اختصاصی سایزهای گوناگون تیرآهن بال پهن بازدید نمود.

ادامه مطلب
نهضت ملی مسکن در ۲ میلیون و ۴۰ هزار واحد سراسر سرزمین فعال است

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، این استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی ایران در خصوص مزایای منفعت گیری از تیرآهن های بال پهن او گفت : منفعت گیری از این پروفیل به اختصاصی در اتصالات پیچی ، سطح بزرگتری را در اختیار قرار می دهد . در حالیکه در دیگر پروفیل ها ، برای قاب های خمشی ، با نازکی ستون روبه رو هستیم ، اما منفعت گیری از تیرآهن بال پهن علتمی شود سطح گسترده تری داشته باشیم .


دکتر وتر که مدرک دکترای مهندسی عمران- سازه از دانشگاه دارمشتات آلمان دارد و کتاب های تحلیل و طراحی لرزه ای سازه های فولادی، طراحی سازه های فولادی به روش حدی،طراحی لرزه ای پل ها  و مهندسی زلزله برای معماران را در کارنامه علمی خود دارد ، افزود : در ترجمه آیین نامه های سرزمین آمریکا هم ، مشاهده می کنیم که ستون باید با بال پهن کار شود . در واقع منفعت گیری از تیرآهن بال پهن امکان طراحی بهتر را برای سازه فراهم می‌کند. 

ادامه مطلب
بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از غرفه ذوب‌آهن اصفهان


این استاد دانشگاه که ۷ گفتن اختراع در عرصه سازه و زلزله ثبت نموده و از بنیان گذاران انجمن سازه های فولادی ایران می باشد ، تشکیل تیرآهن بال پهن را به لحاظ صادراتی نیز مورد قیمت توصیف کرد و او گفت :  تعداد بسیاری سرزمین ها از آیین نامه های ساختمان آمریکا و اروپا تبعیت می کنند و لذا متقاضی سازه های فولادی با تیرآهن بال پهن می باشند .




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

About The Author