هواوی میت‌بوک ۱۴ ۲۰۲۴ و میت‌بوک X پرو برای بازارهای جهانی معارفه شد_دانشجو

هواوی میت‌بوک 14 2024 و میت‌بوک X پرو برای بازارهای جهانی معرفی شد


به گزارش دانشجو

هواوی از نسخه جهانی لپ‌تاپ‌های میت‌بوک ۱۴ ۲۰۲۴ و میت‌بوک X پرو رونمایی کرد. در ادامه مشخصات هر دو دستگاه را مرور می‌کنیم، اما میت‌بوک ۱۴ ۲۰۲۴ اغاز سال جاری میلادی در چین اراعه شده می بود و دارای نمایشگر لمسی است و از نسل سوم قلم M-Pencil حمایتمی‌کند. میت‌بوک X پرو ۲۰۲۴ نیز از پردازنده‌های اینتل Meteor Lake حمایتمی‌کند و در دسترس برخی بازارهای منتخب قرار خواهد گرفت.

مشخصات هواوی میت‌بوک ۱۴ ۲۰۲۴

میت‌بوک ۱۴ ۲۰۲۴ دارای نمایشگر لمسی ۱۴.۲ اینچی OLED با وضوح ۲.۸K و نرخ تازه‌سازی عکس ۱۲۰ هرتز است. نمایشگر دستگاه از طیف رنگی sRGB ،P3 و Adobe RGB حمایتمی‌کند و دارای حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت است.

این دستگاه از تازه ترین پردازنده‌های اینتل Core Ultra (مدل‌های ۵ ۱۲۵H و ۷ ۱۵۵H) منفعت می‌برد، تا برای ماموریت های نسبتاً سنگین، عملکردی روان داشته باشد. هواوی این چنین اشاره کرده که این دستگاه با حالت SuperTurbo می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی فایل‌ها را سریع تر اجرا کند. گزینه‌های ذخیره‌سازی این دستگاه نیز شامل ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی می‌شود.

ادامه مطلب
هواوی FreeBuds 4E 2024 با شارژدهی 26 ساعته و گواهی IP64 معارفه شد

لپ‌تاپ سبک وزن هواوی، تنها ۱.۳۱ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن ۱۴.۵ میلی‌متر است و در رنگ‌های سبز و خاکستری اراعه می‌شود. با باتری ۷۰ وات‌ساعت آن نیز می‌توان تا ۱۹ ساعت ویدیوی دارای وضوح ۱۰۸۰p تماشا کرد.

مشخصات هواوی میت‌بوک X پرو

هواوی میت‌بوک X پرو ۲۰۲۴ دارای صفحه نمایش ۱۴.۲ اینچی OLED با وضوح ۳.۲K، نرخ تازه‌سازی عکس ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. این دستگاه اغاز سال جاری به‌گفتن یک جانشین ارزان‌تر برای مک‌بوک ایر اپل، در چین اراعه شد.

ادامه مطلب
شرکت‌ها برای بازدید گفتگوهای کارمندان خود به هوش مصنوعی روی آورده‌اند

میت‌بوک ایکس پرو ۲۰۲۴ کمتر از ۱ کیلوگرم وزن دارد و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی اراعه می‌شود.

حمایتاز پردازنده‌های اینتل Meteor Lake (Core Ultra 9 185H و Core Ultra 7 155H) یکی دیگر از جنبه‌های مهم این لپ‌تاپ است. این مدل این چنین دارای Intel Arc iGPU است و می‌توان آن را طوری پیکربندی کرد که تا ۳۲ گیگابایت حافظه و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی داشته باشد.

از دیگر مشخصات هواوی میت‌بوک X پرو ۲۰۲۴ می‌توان به یک دوربین ۱۰۸۰p، یک پورت Thunderbolt 4.0، یک درگاه USB-C و باتری ۷۲ وات‌ساعتی اشاره کرد که در برخی مناطق از شارژ ۹۰ واتی (از طریق پورت USB-C) و در برخی مناطق دیگر از ۶۵ وات حمایتمی‌کند.

قیمت و زمان اراعه لپ‌تاپ‌های هواوی

هواوی میت‌بوک ۱۴ ۲۰۲۴ در سه پیکربندی زیر داخل بازارهای جهانی شده که قیمت آن از ۱۰۹۹ یورو اغاز می‌شود:

ادامه مطلب
ریلمی درحال ساخت تلفنهای سری تازه P است_دانشجو

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.

پردازنده رم حافظه داخلی
Ultra 5 125H ۱۶ گیگابایت ۵۱۲ گیگابایت
Ultra 5 125H ۱۶ گیگابایت ۱ ترابایت
Ultra 7 155H ۱۶ گیگابایت ۱ ترابایت

قیمت و زمان اراعه هواوی میت‌بوک X پرو تا این مدت اظهار نشده است.

دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

About The Author