پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان قم، فردا افتتاح می شود_دانشجو

خدمات سئو سایت


به گزارش دانشجو


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

وزیر ارتباطات با اظهار افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای در همه شهرهای استان قم در روز پنجشنبه او گفت: با این افتتاح مقدار پوشش خانوارها در این پروژه در کل سرزمین به بیشتر از ۷.۵ میلیون پوشش می رسد.

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.

ادامه مطلب
مگاپروژه ایرانی در سریلانکا فردا افتتاح می‌شود_دانشجو



به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، ، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران او گفت: در حوزه ارتباطات ثابت، وزارت ارتباطات پروژه فیبرنوری را جستوجو می کند و تا امروز بیشتر از یک سوم سرزمین تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته است.

او گفت: ان شاء الله فردا ناظر افتتاح پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان قم در شهر قم و شش شهر این استان خواهیم می بود و با این افتتاح خانوارهای تحت پوشش فیبرنوری در سرزمین به بیشتر از ۷.۵ میلیون می رسد و مطابق برنامه امسال مقدار پوشش در این پروژه به بیشتر از ۱۴ میلیون پوشش می رسد.

زارع پور با گفتن این که در ارتباطات موبایل، گسترش ارتباطات نسل پنجم را در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: برای هفته آینده در برنامه ای، تعداد سایت های نسل پنجم سرزمین به بیش ۱۵۰۰ سایت خواهد رسید و مقصد گذاری این است که امسال این تعداد به بیشتر از ۵ هزار سایت نسل پنجم در سرزمین برسد.

ادامه مطلب
با احداث پتروشیمی هایی می توانیم یک بشکه نفت خام را تبدیل به چند محصول کنیم

 




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

About The Author