سازندگان محتوا اکنون می‌توانند برای ویدیوهای یوتوب چندین تامبنیل‌ را امتحان کنند_دانشجو

سازندگان محتوا حالا می‌توانند برای ویدیوهای یوتوب چندین تامبنیل‌ را امتحان کنند

[ad_1]
به گزارش دانشجو

یوتوب ابزار جدیدی برای آزمایش و قیاس تامبنیل‌ (Thumbnail) یا کاور ویدیوها در اختیار تولیدکنندگان محتوا قرار داد. از طریق این ابزار که سال قبل برای برخی کاربران منتخب اراعه شده می بود و اکنون در دسترس افراد بیشتری قرار گرفته است، سازندگان می‌توانند بهترین کاور را برای ویدیوهای خود انتخاب کنند.

همان گونه که در پست وبلاگ گوگل توضیح داده شده است، هنگامی افراد ویدیوی جدیدی را انتشار می‌کنند (یا ویدیویی را آپدیت می‌کنند)، می‌توانند حداکثر سه تامبنیل‌ را آزمایش کنند.

نحوه کارکرد قابلیت تازه یوتوب

در واقع با وجود این ابزار، ویدیوها با کاورهای متغیری به بینندگان نمایش داده می‌شود، سپس سازندگان به داده‌هایی دسترسی خواهند داشت که به‌گفتن مثال نشان خواهند داد بیشترین زمان تماشای یک ویدیو به کدام کاور مربوط می‌شود.

قابلیت تست و قیاس تامبنیل‌های یوتوب به گمان زیادً ابزاری کاربردی برای سازندگان محتوا باشد، چون به آن‌ها اجازه می‌دهد تا دلنشین‌ترین کاورها را برای ویدیوهای خود بسازند و به همین ترتیب، مقدار تماشای آن‌ها بالا برود.

این چنین باید به این مسئله دقت داشت که فرایند آزمایش تامبنیل‌ها بسته به مقدار تعامل با ویدیو و تفاوت کاورها با یکدیگر، امکان پذیر چند روز یا هفته طول بکشد. یوتوب نظر می‌کند که کاورها دارای تفاوت‌های مشخصی باشند، همانند تحول در ترکیب‌بندی چیدمان تا بتوانند به‌طور دقیق تست شوند.

از این ابزار می‌توان برای محتواهای مختلفی همانند ویدیوهای معمولی، تکه‌های پادکست و استریم‌های بایگانی‌شده منفعت گیری کرد، اما برای محتوای خصوصی یا ویدیوهای دارای رتبه‌بندی بزرگسالان و «ساخته‌شده برای کودکان» قابل دسترس نیست.

طی هفته‌های آینده این قابلیت تازه در یوتوب استودیو به همه کاربرانی که به‌ویژگی‌های پیشرفته دسترسی دارند، اراعه خواهد شد. این شرکت این چنین تصمیم دارد در آینده قابلیت خود را برای دستگاه‌های موبایل نیز اراعه کند.

دسته یندی مطالب

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]