هیات داوران چهارمین جشنواره رسانهای امام رضا (ع) معارفه شدند_دانشجو
[ad_1]
به گزارش دانشجو
نصراللهی، دبیر علمی چهارمین جشنواره رسانهای امام رضا(ع)، اعضای هیات داوران چهارمین دوره این جشنواره را معارفه کرد.
خبرگزاری موج
، اکبر نصراللهی او گفت: چند استاد دانشگاه، کارگردان، فیلمساز و عکاس برجسته، سه معاون سازمان صدا و سیما، مدیران عامل دو خبرگزاری، مدیران چند شبکه رادیو و تلویزیونی، از جمله داوران نهایی چهارمین جشنواره رسانهای امامرضا(ع) می باشند.
او گفت: دکتر سعیدرضا عاملی، حسن خجسته، محسن برمهانی، حسن عابدینی، محمدرضا جعفری نمود، علی بخشیزاده، مجید زینالعابدین، کامران نجفزاده، مهدی عرفاتی، محسن خیرجو، سپهر خلجی، مصطفی انتظاری هروی، مهدی آذرمکان، محسن سوهانی، ایوب آقاخانی، علیرضا مسعودی، منصور امینی، مطلب تیرانداز، حمیدرضا مقدمفر، جواد رمضان نژاد، محسن اسلامزاده، محمد حمیدی مقدم، محمد اللهیاری فومنی، سیدمحمد مهدی سیار، سیدتقی عالمی، حامد جعفری، حسین کرمی، رقیه محمدزاده، کمیل خجسته، مصطفی اعلمی، محمد لسانی، کمالالدین شاهرخ، پرهام عمرانی، محمد صادق حیدری، مسلم معین، مرتضی درخشان، عبدالکریم خیامی، عبداالله گنجی، علی فاخری، علی متقیان، کوروش شجاعی، مسعود نوذری و تقی دژاکام داوران نهایی جشنواره چهارم رسانهای امام رضا (ع) می باشند.
دبیر علمی چهارمین جشنواره رسانهای امام رضا (ع)، گسترش و ترویج آموزهها و فرهنگ والای رضوی در عرصههای گوناگون، پشتیبانی، تشکر و تکریم از پدیدآورندگان آثار فاخر رضوی و نیز ترقی مقداری و کیفی آثار رسانهای را از جمله اهداف مهم این جشنواره گفت و افزود: دو مرحله قضاوت آثار رسیده به جشنواره چهارم مشخص می کند که جشنواره چهارم رشد مقداری و کیفی محسوسی نسبت به دورههای قبلی داشته است.
نصراللهی، این چنین وجود ۱۱۰۰ خانم در رقابتهای این دوره از جشنواره و افزایش شراکت آنان در ارسال آثار رضوی، نقشآفرینی اختصاصی خادمیاران رسانهای کانونهای خدمت رضوی در استانهای گوناگون سرزمین با ارسال نزدیک به ۲۰۰۰ تاثییر، وجود پررنگ و چندبرابری فعالان صفحات و رسانههای مجازی در قیاس با ادوار قبل از ویژگیهای این دوره از جشنواره است.
نصراللهی در قسمت فرد دیگر از سخنان خود با تشریح قسمتها و شاخصهای قضاوت آثار جشنواره چهارم، افزود: چهارمین جشنواره رسانهای امام رضا (ع) در ۵ قسمت «رسانههای خبری و تحلیلی»، «رسانههای صوتی و تصویری»، «رسانههای مجازی»، «عکس خبری» و «پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکههای اجتماعی» برگزار میشود و در این دوره هم همانند دورههای قبل، دقت به سوژه و پرداخت اختصاصی، رویکرد روندی و کیفی و تعاملی، راهبرد واقعنمایی و روایت برتر و جامع، ساختار و تنظیم و قالب رسانهای بدیع و غیرتکراری و دلنشین در تشکیل و انتشار کردن رضوی مشابه با مخاطبان و رسانهها و دقت به سوژههای خارج صحن مطهر و مشهد مقدس از معیارهای مهم، دارای امتیاز بالا و مشترک برسی آثار دریافتی است.
وی جشنواره رسانهای امام رضا (ع) را فرصتی برای شناخت زمانها و تهدیدها و این چنین نقاط قوت و ضعف و نیز همافزایی و همراهی اهالی و فعالان رسانهای دانست و او گفت: جشنواره رسانهای امام رضا (ع)، زمان مغتنمی برای شناخت خادمان گمنام رسانهای، حمایتاز آنها، منفعتمندی از ابتکارات و تبادل ازمایش ها به منظور برنامهریزی دقیقتر برای همافزایی، شبکهسازی و افزایش خادمان رسانهای، تحکیم رسانههای شیعی و ترقی مقداری و کیفی تولیدات رسانهای در حوزه معارف رضوی در سالهای آینده است.
دبیر علمی چهارمین جشنواره رسانهای امام رضا(ع) او گفت: دو دوره قضاوت آثار رسیده به جشنواره به آخر رسید و مرحله سوم و نهایی قضاوت آثار راه یافته به مرحله سوم به زودی با وجود داوران برگزار خواهد شد.
وی در رابطه زمان برگزاری جشنواره، او گفت: با دقت به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اختتامیه جشنواره در بهار سال آینده در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
دسته یندی مطالب
[ad_2]
منبع