عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس_دانشجو

2018027


به گزارش دانشجو

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ مهدی طارمی بعد از این که در دو مسابقه متوالی روبه رو کاسا پیا و ویتوریا گیمارش در ترکیب قرار گرفت و کارکرد مساعد در خط دعوا پورتو داشت و گلزنی کرد، در دیدار حساس اخیرشان در لیگ برتر پرتغال روبه رو اسپورتینگ لیسبون به‌گفتن یار جانشین به زمین رفت که فرصتی برای درخشش به دست نیاورد، اما گمان می‌رود امشب که در زمین چاوس به میدان می‌روال، مجدد به جمع ۱۱ نفر مهم برگردد.

به نقل از افتاب وطن تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ امشب در چارچوب دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف چاوس خواهد رفت که مهدی طارمی نیز همانند همیشه در فهرست نفرات اولیه سرخیو کونسیسائو دیده می‌شود.


مهدی طارمی که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۲۰ بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امیدوار است در برگشت به ترکیب تیمش در مسابقه امشب روبه رو چاوس بتواند این آمار را بهتر کند.

ادامه مطلب
عکس| تصویری قشنگ از تمرین نساجی؛ بوسه محمد عباس زاده بر سر مادرش

ستاره ایرانی پورتو در دیدار رفت روبه رو چاوس در ترکیب تیمش وجود داشت ولی موفق به گلزنی نشد که تلاش دارد امشب این کار را انجام بدهد و آمار گل‌های خود را بهبود ببخشد.

باشگاه پورتو پرتغال هم با انتشار کردن تصویری از خوشحالی گل و فریاد نشاط مهدی طارمی به استقبال دیدار امشب روبه رو چاوس رفته است.

۲۵۷ ۲۵۱

دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.

ادامه مطلب
عکس‌| رونمایی از استوک‌های آدیداس برای مهدی طارمی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

About The Author