عکس| امید نورافکن پیش از عمل جنجالی علیه پرسپولیس_دانشجو

عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس


به گزارش دانشجو

به گزارش خبرگزاری ایپنا ، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به علت صدمه دیدن از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور می بود، جهت شد تا هواداران پرسپولیس همانند همیشه نگاه اختصاصی‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت افتاب وطن، بعد از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت روبه رو شد. یقیناً به علت این که نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به زیان او همه شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران صدمه دیدن اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات جهت شد تا هنگامی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن روبه رو شدند، شعارهای شدت علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.

ادامه مطلب
تاج با رئیس فدراسیون عربستان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد - خبرگزاری ورزش ایران

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار کردن یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت آخر و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار کردن یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

ادامه مطلب
عکس‌| خشم سردار در رم؛ کتک‌کاری با دفاع کننده لاتزیو در دربی!

دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

About The Author