هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی_دانشجو

خدمات سئو سایت


به گزارش دانشجو


مدیرعامل سازمان فراهم‌اجتماعی، همزمان با اغاز سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از هدیه اختصاصی این سازمان به بیمه شدگان خبرداد.

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.


به گزارش

خبرگزاری موج


، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان فراهم‌ اجتماعی ، همزمان با اغاز سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از هدیه اختصاصی این سازمان به افرادی که در طول دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، به جمع بیمه‌شدگان این سازمان در مطرح بیمه دانشجویان و مطرح بیمه دختران و زنان خانه‌دار می‌پیوندند، خبر داده و او گفت: گسترش پوشش بیمه‌ای، از حقوق اساسی مصرح در قانون اساسی و از مأموریت‌های سازمان فراهم‌اجتماعی به‌گفتن بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌‌ای سرزمین است که الزام خبر عموم مردم از مزایای منفعت‌مندی از بیمه و به گفتن دیگر تحکیم فرهنگ بیمه‎‌ای در بین اقشار گوناگون جامعه است. به همین منظور و به جهت تشویق قشر بزرگ و فرهیخته دانشجویان و این چنین دختران و بانوانی که محوریت مهم خانواده را در فرهنگ ایرانی اسلامی راه اندازی خواهند داد؛ در نمایشگاه سال جاری کتاب تهران، هر فرد که در ایام برگزاری نمایشگاه (۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه)، برای نخستین بار نسبت به عقد قرارداد در یکی از مطرح‌های بیمه دانشجویان یا بیمه زنان خانه‌دار و دختران عمل کند؛ مشروط به پرداخت حق بیمه خود تا آخر خرداد ۱۴۰۳؛ مشمول هدیه اختصاصی این سازمان در قالب بن خرید ۴۰۰ هزار تومانی کتاب اختصاصی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد شد که از طریق سامانه فروش مجازی نمایشگاه (book.icfi.ir) قابل منفعت گیری می‌باشد.

ادامه مطلب
کانون پرورش فکری آثار «مثبت‌صفر» را در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌کند_دانشجو

او گفت: انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه در این مطرح‌ها به سادگی و در قالب سامانه خدمات غیرحضوری سازمان فراهم‌اجتماعی به‌نشانی es.tamin.ir و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این سازمان امکانپذیر است و شرایط و مقررات عقد قرارداد و اطلاعات مربوط به خدمات و تعهدات این بیمه نیز در این سامانه قابل دسترسی است. این چنین در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب نیز همکاران این سازمان جهت اراعه خدمات مشاوره‌ بیمه‌ای در نمایشگاه وجود داشته و پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان می باشند.

مدیرعامل سازمان فراهم‌اجتماعی درمورد نحوه دریافت بن خرید کتاب هدیه این سازمان افزود: با تمهید انجام شده، اراعه این بن کاملاً به طور غیرحضوری انجام می‌شود و بلافاصله سپس از انعقاد قرارداد، مشروط به پرداخت حق بیمه تا آخر خرداد ۱۴۰۳، پیامکی به بیمه‌شده ارسال می‌شود که در این پیامک؛ کد تخفیف ۴۰۰ هزار تومانی به‌گفتن هدیه سازمان فراهم‌اجتماعی به وی اظهار می‌شود و دارنده این کد می‌تواند به‌صورت غیرحضوری با مراجعه به سامانه مجازی نمایشگاه کتاب تهران، از این هدیه منفعت‌مند شود.

ادامه مطلب
آثار تازه گروه هم‌خوانی محمد رسول‌الله (ص) رونمایی شد

موسوی این چنین او گفت: این چنین با دقت به این‌که سازمان فراهم‌اجتماعی به‌گفتن یک سازمان بیمه‌گر بین‌نسلی به شدت از تغیرات جمعیتی متأثر است، این سازمان از حامیان جدی مطرح‌های مرتبط با جوانی جمعیت و فرزندآوری است و در سال جاری در نمایشگاه کتاب تهران، این سازمان با برپایی یک غرفه اختصاصی در حوزه خانواده، برنامه‌های متنوعی در این عرصه در قالب رویدادهای گوناگون با وجود بازدیدکنندگان از نمایشگاه و نیز افراد صاحب‌نظر در این عرصه، تدارک دیده است.

بر پایه این گزارش، مطرح‌های بیمه زنان‌خانه‌دار و دختران و نیز بیمه دانشجویان در قالب مطرح بیمه فراگیر ایرانیان از مطرح‌های سازمان فراهم‌اجتماعی برای گسترش پوشش بیمه‌ای در سرزمین است و در دو سال و نیم تازه در کل نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر ذیل این دو مطرح، به جمع بیمه‌شدگان این سازمان افزوده شده‌اند.

ادامه مطلب
از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر چه خبر؟

دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع گوناگون تحصیلی می‌توانند در قالب مطرح بیمه دانشجویان تحت پوشش فراهم‌اجتماعی قرار گیرند و در طول دوران تحصیل، برای خود اسبق بیمه‌ای تشکیل کنند. شرایط و مقررات این بیمه و ویدئو‌های راهنمای نحوه عقد قرارداد و پرداخت حق بیمه در مطرح بیمه دانشجویان سازمان فراهم‌اجتماعی، در نشانی students.tamin.ir  قابل مشاهده و دانلود است.

در مطرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران نیز همه زنان و دختران فاقد پوشش بیمه‌ای می‌توانند تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای سازمان فراهم‌اجتماعی قرار گیرند و فراهم امنیت اقتصادی زنان بخصوص در دوران پیری (در قالب دریافت مستمری)، از مزایای این بیمه برای زنان اسـت. شرایط و مقررات این بیمه و ویدئو‌های راهنمای نحوه عقد قرارداد و پرداخت حق بیمه در این مطرح، در نشانی women.tamin.ir  قابل مشاهده و دانلود است.

ادامه مطلب
حوزه کودک و نوجوان برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کلیدی است_دانشجو




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

About The Author