متا درحال آزمایش قابلیت انتشار کردن محتوا از اینستاگرام به تردز است_دانشجو

تردز


به گزارش دانشجو

متا درحال آزمایش روش جدیدی برای افزایش تعامل در تردز با منفعت گیری از اینستاگرام است. این شرکت اکنون مشغول تست ویژگی ارسال پست‌های بین‌پلتفرمی (cross-posting) از اینستاگرام به تردز است. متا این آزمایش را بعد از این که تعدادی از کاربران Threads فهمید ظاهر‌شدن این چنین تنظیماتی در اینستاگرام شدند، قبول کرد.

به گزارش تک‌کرانچ و مطابق حرف های متا، ارسال بین‌پلتفرمی پست‌ها از اینستاگرام به Threads اختیاری است. علاوه‌براین، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که به‌طور خودکار همه پست‌های خود را در حساب تردز به‌اشتراک بگذارند یا خیر. (افرادی که در این تست شرکت کرده‌اند، می‌توانند تنظیمات ارسال متقابل را در برنامه اینستاگرام تحول دهند.)

متا قبول کرده است که این قابلیت فعلاً به‌صورت جهانی در مرحله آزمایش قرار دارد تا به کاربران امکان ارسال تصاویر متقابل از اینستاگرام به Threads را بدهد. بااین‌حال فعلاً امکان به‌اشتراک‌گذاری ریل‌ها (Reels) از اینستاگرام به تردز وجود ندارد.

کوششهای متا برای جذب کاربران به اپلیکیشن تردز

متا چندین ویژگی را برای تحکیم رشد Threads که اکنون ۱۵۰ میلیون کاربر دارد، آزمایش کرده است. این شرکت این چنین ارسال بین‌پلتفرمی پست‌ها از فیسبوک به تردز را نیز آزمایش کرده و این قابلیت را مستقیماً در فیدهای فیسبوک و اینستاگرام تبلیغ می‌کند؛ صرف‌نظر از این که کاربران از این برنامه منفعت گیری می‌کنند یا خیر. این چنین متا سازندگان را تشویق می‌کند تا در تردز فعال‌تر باشند؛ برای این منظور، متا در ازای انتشار کردن محتوا در Threads، به سازندگان پاداش‌هایی می‌دهد.

ادامه مطلب
متا به اینستاگرام چت‌بات هوش مصنوعی اضافه می‌کند_دانشجو
آخرین مطالب

باید چشم به راه ماند و دید که متا می‌تواند با منفعت گیری از این راه حلهای متنوع، کاربران تردز را افزایش دهد یا خیر. مشخصاً این کمپانی بزرگ در آینده نیز پلن‌های گوناگون فرد دیگر برای بهبود اپ تردز دارد تا بتواند افراد بیشتری را جذب این اپلیکیشن نسبتاً تازه نماید. ملزوم به ذکر است که Meta مالک سه شبکه اجتماعی بزرگ فیسبوک، اینستاگرام و تردز است؛ اپلیکیشن‌هایی که میزبان صدها میلیون کاربر از سراسر دنیا می باشند.

ادامه مطلب
اینستاگرام یک بازی دلنشین را به قسمت چت خود اضافه کرده است + ویدیو

دسته یندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

آخرین اخبار ورزشی ,فرهنگ وهنر ,تکنولوژی و اقتصادی را در دانشجو دنبال کنید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

About The Author