پورشه کاین بعد از سال ۲۰۳۰ نیز هم چنان موتور V8 خواهد داشت_دانشجو
[ad_1]
به گزارش دانشجو
خودروسازان بعد از اراعه برنامههای متهورانه برای گسترش خودروهای برقی، اکنون در حال عقبنشینی می باشند. کرهایها به گسترش خودروهای هیبریدی روی آوردهاند. آمریکاییها همچون خودروهای عضلانی و پیکاپهای بزرگ میسازند. خودروهای اروپایی همچون پورشه کاین نیز هم چنان با پیشرانههای حجیم به تشکیل خواهند رسید.
پورشه طی هفته جاری اعتراف کرد که برنامههای برقیسازی این شرکت بیشتر از حد بلند پروازانه بوده است. خودروسازانی که خط تشکیل خود را به طور کامل به خودروهای برقی تعلق دادهاند، با افت شدید فروش روبه رو شدهاند. دیگر خودروسازان نیز برای جلوگیری از افت فروش و مشکلات مالی، برنامههای خود را تحول دادهاند. بر پایه اظهار خودروساز آلمانی، پورشه کاین بعد از سال ۲۰۳۰ نیز هم چنان با موتور V8 به تشکیل خواهد رسید.
پورشه کاین هماکنون در نسل سوم خود به سر میبرد. پورشه تصمیم دارد تا نسل چهارم کاین را به طور کاملا الکتریکی در فاصله سالهای ۲۰۲۵ تا ۲۰۳۰ روانه بازار کند. با این حال تشکیل نسل سوم کاین با پیشرانه V8 هم چنان ادامه خواهد داشت. این ماشین تغییرات فنی متغیری را نیز توانایی خواهد کرد.
پورشه کاین با سه نوع پیشرانه متفاوت اراعه خواهد شد
پورشه کاین نسل سوم در کنار منفعتمندی از پیشرانه V8، چند تحول فنی را نیز به خود خواهد دید. گیربکس و پیشرانه این ماشین برای تشکیل راندمان زیاد تر، بهبود خواهند یافت. این چنین تغییراتی برای مراعات مقررات آلایندگی آتی در آن تشکیل خواهد شد. پورشه کاین علاوه بر پیشرانه الکتریکی و موتور V8، با پیشرانه هیبریدی نیز اراعه خواهد شد. پورشه تصمیم دارد کراساوور خود را تا سال ۲۰۳۰ و بعد از آن با سه گزینه هیبریدی، درونسوز و الکتریکی اراعه کند.

به حرف های «الیور بلوم» مدیرعامل پورشه، برنامههای برقیسازی این شرکت به طور کامل کنار گذاشته نخواهند شد. در صورتی که تقاضا برای خرید خودروهای برقی از سوی مشتریان وجود داشته باشد، این شرکت میتواند حداکثر ۸۰ درصد خط تشکیل خود را به مونتاژ خودروهای برقی تعلق دهد. با این حال روندهای بازار مشخص می کند که مشتریان در مختصرزمان تمایل گستردهای به خرید خودروهای برقی نخواهند داشت. از این رو پورشه و دیگر خودروسازان در حال تعدیل برنامههای خود می باشند.
دسته یندی مطالب
[ad_2]